W dniach 18 – 19 maja uczniowie  klas 5 -8 wraz z opiekunami wyruszyli na wycieczkę szkolną do Krynicy – Zdrój.

Pierwszym punktem naszej wycieczki było zwiedzanie Zagrody Maziarskiej w Łosiu, która  jest tradycyjną zagrodą łemkowską z końca XIX wieku. Jej mieszkańcy zajmowali się  wędrownym handlem mazią i smarami. Z miejscowości Łosie udaliśmy się do Krynicy – Zdrój, gdzie spotkaliśmy się z przewodnikiem, który  nie tylko nas oprowadzał po Krynicy, ale także ciekawie opowiadał o zwiedzanych  miejscach. Poznaliśmy  krótką historię Krynicy, zobaczyliśmy pomniki Jana Kiepury,  Nikifora, Bogusława Kaczyńskiego oraz Adama Mickiewicza. Największym zainteresowaniem cieszyła się Pijalnia Wód Mineralnych oraz przejazd zabytkową kolejką na Górę Parkową. Po obiadokolacji i krótkim odpoczynku udaliśmy się na spacer deptakiem po Krynicy gdzie podziwialiśmy pokaz fontann multimedialnych.

Drugiego dnia po sytym śniadaniu wyruszyliśmy w kierunku Jaworzyny Krynickiej, na którą wjechaliśmy kolejką gondolową. Na górze podziwialiśmy piękną panoramę  gór.

Następnie udaliśmy się zdobyć szczyt wieży widokowej, która ma wysokość 49,5m i znajduje się na górze stacji narciarskiej Słotwiny Arena (896 m n.p.m) wśród lasów pasma Jaworzyny Krynickiej. Największą atrakcją był wjazd i zjazd kolejką górską. Po wejściu na wieżę podziwialiśmy piękny krajobraz.

Po dniach pełnych wrażeń, zmęczeni ale szczęśliwi wróciliśmy pod szkołę.