9 czerwca uczniowie klasy drugiej wraz z wychowawcą i rodzicami wyruszyli na szkolną wycieczkę.

Pierwszy przystanek to Kopalnia soli w Wieliczce. Po zejściu w dół schodami wędrowaliśmy  podziemnymi korytarzami  poznając historię i specyfikę wydobycia soli w dawnych czasach którą przybliżył nam w ciekawy sposób nasz Pan przewodnik. Od czasu do czasu spotykaliśmy górników . Dowiedzieliśmy się też, że górniczym pozdrowieniem jest Szczęść Boże. Po wyjściu z kopalni udaliśmy sie do Tężni gdzie pooddychaliśmy solanką.

Kolejnym punktem wycieczki był Kraków. Podczas wędrówki z Panią przewodnik  po Krakowie uczniowie obejrzeli Wawel od zewnątrz, Rynek, Sukiennice, szatnię Lajkonika oraz wysłuchali Hejnału z wieży Kościoła Mariackiego. Nie mogło zabraknąć również czasu wolnego na zakup pamiątek. Ostatnim punktem wycieczki była wizyta w Ogrodzie Doświadczeń im. Stanisława Lema który znajduje sie na wolnym powietrzu.  Niestety nie zabawiliśmy w nim zbyt długo z powodu burzy.

Cały wyjazd był bardzo udany.